دکتر محمد‌هادی هادیزاده

کارگاه ها و دوره های برگزارشده در سال ۱۴۰۰

  • دکتر محمد‌هادی هادیزاده

عنوان

مدت زمان تاریخ برگزاری

ملاحظات

دوره تربیت مشاور و درمانگر با رویکرد خودکاوی

۲۰۰ ساعت خرداد تا دی درمانگران لازم است قبل از حضور در اتاق درمان از تعارضات و مسائل خود، آگاه بوده و از اثرات آن بر روند درمان باخبر باشند. در این دوره علاوه بر خودکاوی، روشهای مشاوره و درمان به صورت کاربردی آموزش داده شد.
تحلیل رؤیا ۴۰ ساعت دی تا اسفند رؤیاها تصادفی و بی معنا نیستند. با یادگیری چگونی تحلیل و پی بردن به درک معنای آنها پیام موجود در آنها کشف و قابلیت کاربرد در زندگی روزمره را پیدا می کنند.
ملاحظات نخستین روز ورود به تیمهای ورزشی ۸ ساعت تیر و آبان با حضور داوطلبان مربیگری مهارتهای ذهنی و به میزبانی آکادمی ملی المپیک ملاحظات نخستین روز ورود به تیمهای ورزشی با تدریس دکتر هادیزاده مورد بررسی قرار گرفت.
اشتباهات رایج در مربی گری مهارتهای ذهنی ۸ ساعت تیر و آذر در مربیگری مهارتهای ذهنی اشتباهات رایجی وجود دارد که با آگاهی می توان از آنها پیشگیری و عملکرد بهتری داشت.
مدیریت هیجان در ورزش ۸ ساعت دی هیجان در سراسر زندگی تجربه می شود. مدیریت هیجان مهارت ذهنی ضروری برای هر فرد در هر حوزه ای از عملکرد است. روشهای عملی مدیریت هیجان در ورزش با تدریس دکتر هادیزاده آموزش داده شد.
تربیت درمانگر شناختی رفتاری ۴۰ ساعت دی تا اسفند در این دوره با حضور متخصصان و دانشجویان روان شناسی کاربرد درمان شناختی رفتاری به صورت نظری و عملی آموزش داده شد.
مهارتهای ارتباطی ۴ ساعت

آبان

در این کارگاه با حضور کارمندان وزارت ورزش و جوانان درباره شیوه های برقرار ارتباط موثر گفتگو شد.
مدیریت استرس ۴ ساعت آبان

در این کارگاه با حضور کارمندان وزارت ورزش و جوانان روشهای مدیریت استرس به صورت کاربردی آموزش داده شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *